Casa de 3 habitacions a Sant Jordi d’Alfama

  • 279.000,00€
L'Ametlla de Mar, Tarragona, España

Casa de 3 habitacions a Sant Jordi d’Alfama

L'Ametlla de Mar, Tarragona, España
  • 279.000,00€

Característiques Generals

ID Propietat: CAS_171
  • Tipus de Propietat
  • Casa
  • 3
  • Dormitoris
  • 2
  • Banys
  • 150

Descripció

Casa de 3 habitacions a Sant Jordi d’Alfama

A Sant Jordi d’Alfama, urbanització de la Vila Marinera de L’Ametlla de Mar, trobem aquesta casa de 150 m² de 3 habitacions amb una parcel·la de 2244 m² envoltada de pins a un enclavament encantador on podràs evadir-te sense sorolls amb total calma.

Aquesta casa de 3 habitacions a Sant Jordi d’Alfama està discretament situada en la part bosc d’aquesta urbanització. És la combinació perfecta d’una casa en el camp, però que al mateix temps gaudeix dels avantatges d’una urbanització.

Abans d’entrar detalladament en la distribució de l’habitatge, haig de dir-te, que quan la vegis et captivarà.

Quan arribem ens rep la seva frondosa vegetació, el que li dona aquest toc tan campestre, però sense perdre tots els raigs de sol, ja que l’orientació ens permet gaudir d’aquesta lluminositat tot el dia.

Accedim mitjançant unes escales totalment reformades i amb un aire rústic i al mateix temps elegant, a una àmplia terrassa on albirem tota la parcel·la i al fons la piscina.

Entrem a un ampli saló amb cuina oberta i totalment equipada amb mobles alts i baixos. Veiem ben delimitades una zona de descans i una altra de menjador. La construcció en aquesta part de la casa permet construir una xemeneia per si en prefereixes una. En aquesta mateixa planta trobem dues encantadores habitacions amb armaris de paret i accés a la terrassa que envolta la casa. Quan comenci el dia, podràs gaudir de la calma que envolta la parcel·la i els primers raigs de sol que apareixen en l’horitzó. La part inferior de la casa també disposa d’un ampli traster.

Per a accedir a la primera planta, accedirem per la part exterior. Un accés independent en la qual trobarem una habitació en suite amb una àmplia terrassa i un bany totalment reformat i actualitzat. Una estada independent de la resta de la casa, que permet destinar-la a la teva zona de retir o per als convidats.

En la zona exterior, envoltada de vegetació, trobem una piscina amb zona de terrassa i espai per a poder destinar-la a zona de menjar.

No dubtis a venir a visitar-la, et captivarà.

Detalls

  • ID Propietat: CAS_171
  • Preu: 279.000,00€
  • Área Habitable: 150 m²
  • Dormitoris : 3
  • Banys : 2
  • Tipus de Propietat : Casa
  • Estat de Propietat: Urbana
  • Ciutat L’Ametlla de Mar
  • Població Tarragona
  • Codi Postal 43860
  • Zona Sant Jordi
  • Pais España

Informació de Contacte

Veure Propietats
Solex
  • Solex

Consultar sobre aquesta propietat

He llegit i accepto la Política de Privacidad

Propietats Similars

  • 195.000,00€
Gran casa de 6 habitacions amb piscina a Deltebre

Gran casa de 6 habitacions amb piscina a Deltebre

  • 195.000,00€
43580 Deltebre, Tarragona, España
  • Camas: 6
  • Duchas: 3
  • Casa
Detalls

Xalet amb vista a la mar en Roques Daurades L’Ametlla de Mar

  • 585.000,00€
L'Ametlla de Mar, Tarragona, España
  • Camas: 6
  • Duchas: 3
  • Casa, Habitatge unifamiliar
Detalls

Compare listings

Compare
Solex
  • Solex