Casa adossada de 3 habitacions al Perelló Mar

  • 253.000,00€
43519 Perelló-Mar, Tarragona, España
Featured

Casa adossada de 3 habitacions al Perelló Mar

43519 Perelló-Mar, Tarragona, España
  • 253.000,00€

Característiques Generals

ID Propietat: CAS_194
  • Tipus de Propietat
  • Casa Adossada
  • 3
  • Dormitoris
  • 2
  • Banys
  • 1
  • Garatge
  • 109
  • Superfície m²

Descripció

Casa adossada de 3 habitacions al Perelló Mar

Vine a conèixer aquesta casa adossada de 3 habitacions al Perelló Mar, que estic segura que encaixa amb els teus plans de viure còmodament amb la vista posada al Mediterrani. El teu problema serà triar des d’on vols contemplar la mar, si des del llit, de les terrasses o igual millor t’acostes a la platja, que està a escassos metres caminant.

Just en obrir la porta principal de la casa, ens oferim amb la vista de la mar que s’albira donis del saló menjador que comunica, d’una banda, amb una cuina oberta i equipada i, per un altre amb un porxo que dona a un agradable jardí. La primera planta es completa amb una habitació individual i un bany complet.

La segona planta disposa de dues habitacions, una d’elles és la de matrimoni, que també compta amb vista a la mar i un bany complet. Des de la terrassa de la segona planta s’accedeix a un solàrium, on pots descansar còmodament en les gandules, aprofitant per a contemplar les ones i les muntanyes.

La casa està situada en un conjunt residencial amb piscina i pàrquing comunitaris.

 

Entorn natural

Aquest barri costaner del municipi del Perelló compta amb precioses cales d’aigua cristal·lina menys conegudes que les dels pobles veïns de L’Ampolla i de L’Ametlla de Mar, però no menys encantadores. Per la costa passa un camí de ronda que connecta les platges de les Terres de l’Ebre, al sud de Catalunya, el GR-92, també conegut com a Sendera del Mediterrani.

La regió és famosa per la seva gastronomia, protagonitzada pel marisc fresc, l’oli d’oliva local i els arrossos collits a la regió del Delta de l’Ebre, que alhora ofereix innombrables atractius naturals, en estar declarada reserva de la biosfera. Per a completar l’encant d’aquest màgic paratge, estaràs a poca distància de les muntanyes del Parc dels Ports de Beseit.

Així que t’espero per a presentar-te aquesta casa adossada al Perelló Mar, forta candidata a portar-te a viure més prop de la mar o bé a invertir en aquesta zona de creixent turisme de qualitat.

Detalls

  • ID Propietat: CAS_194
  • Preu: 253.000,00€
  • Área Total: 109 m²
  • Dormitoris : 3
  • Banys : 2
  • Garatge: 1
  • Tipus de Propietat : Casa Adossada
  • Estat de Propietat: Urbana
  • Ciutat El Perelló
  • Població Tarragona
  • Codi Postal 43519
  • Zona El Perelló Mar
  • Pais España

Informació de Contacte

Veure Propietats
Solex
  • Solex

Consultar sobre aquesta propietat

He llegit i accepto la Política de Privacidad

Propietats Similars

Casa adossada 3 habitacions a Cap Roig

  • 295.000,00€
43895 L'Ampolla, Tarragona, España
  • Camas: 3
  • Duchas: 2
  • Casa Adossada
Detalls

Casa de 4 habitacions en Tres Cales amb HUTTE

  • 260.000,00€
L'Ametlla de Mar, Tarragona, España
  • Camas: 4
  • Duchas: 2
  • Casa Adossada
Detalls

Compare listings

Compare
Solex
  • Solex